Mobil arbetsorder
Med personal ute på fältet kan administrationen lätt bli lidande. Men det går att förenkla och underlätta arbetsdagen och administrationen. Med vår egenutvecklade mobila arbetsorder automatiseras hela processen, med fokus på planering, rapportering och dokumentation.
För varför krångla till det? Det ska vara enkelt att hålla reda på inköp, ändringar i uppdrag eller snabbt kunna lägga upp nya arbeten på språng. Att kunna skriva anteckningar eller ta ett foto under pågående jobb, där data hamnar på precis rätt ställe från början. Det är dags att sluta gömma papperslappar i byxfickan.
En mobil arbetsorder är utformad som en app, enkel att hantera från både personal ute på fältet och administrationen. Systemet anpassar sig till ditt företag – vi skräddarsyr alltid utformning och funktioner efter just din verksamhet. Inget material eller tid tappas bort och allt integreras till affärssystemet. Ganska smidigt, om vi får säga det själva.
Lösningar
Vi kan system och integrationer. Allt för att din verksamhet ska kunna utvecklas i den takt du vill, åt rätt håll.
VÅRA KUNDER
Redo att låsa upp nästa steg i din verksamhet. Hör av dig så pratar vi verksamhetsutveckling!