Tidapp - mobil arbetsorder

Optimera din arbetsdag med Nextus egenutvecklade tidapp, en mobil arbetsorder-lösning som integreras sömlöst med affärssystemet Pyramid ERP. Med Nextus tidapp får du full kontroll över arbetstimmar, kundhantering, utlägg, kilometerersättning och personaladministration. All rapportering sker enkelt från dator eller mobil, direkt kopplad till projekt, arbetsorder eller specifika uppgifter.

Sömlös integration med Pyramid ERP Tidappen är direkt integrerad med Pyramid, vilket säkerställer smidig dataöverföring för tidrapportering, lönehantering och fakturering. Arbetstimmar, utlägg och projektinformation synkroniseras automatiskt, vilket eliminerar dubbelregistreringar och ger realtidsdata i båda riktningarna.

Nyckelfunktioner i Nextus tidapp

  • Vecko- och månadsöversikter samt samlad vy för alla anställda.

  • Tidattestering direkt i appen med statusöversikt.

  • Schemahantering med undantagshantering, direkt synkroniserad med Pyramid.

  • Kopiera/flytta tid mellan dagar och rapportera kostnader, material och kontrollpunkter.

  • Sammanställningar per projekt över rapporterad tid, dagbok och kontrollpunkter.

  • Ledighetsansökan och snabb projektregistrering.

  • Avancerade sökfunktioner och snabbväxling mellan Pyramid-projekt.

  • Dagboksfunktion med bilduppladdning.

  • Användarhantering för att styra behörigheter på individ eller gruppnivå.

  • Interndebitering baserat på arbetad tid, flextids- och mertids-beräkning.

  • Frånvaro- och beläggnings-summering.

  • Kopplade filer från interna nätverket per projekt och Office 365-kalendersynk.

Effektivitet och Resultat Nextus tidapp är designad för enkelhet och skalbarhet. Den kräver normalt inga nya större investeringar och påverkar inga befintliga anpassningar i Pyramid. Den är dessutom kompatibel med era befintliga mobila enheter. Appen ger snabb överblick över rapporteringar, underlättar materialrapportering, minskar administration och möjliggör snabb fakturering. Med intuitivt gränssnitt och smarta sökfunktioner minimeras supportbehovet.

Transparens och Kontroll Information registreras en gång och används i rapporter, kunddokument och projektuppföljning. Behörighetsstyrning sker på individ- och gruppnivå med smidiga påminnelser för missad rapportering.

Framtidssäker Molntjänst Nextus tidapp är en kontinuerligt uppdaterad molntjänst där nya tilläggstjänster kan göras tillgängliga för alla kunder. Börja i liten skala och bygg ut efter behov.

Anpassningsbar Design Appen kan skräddarsys enligt företagets grafiska profil med anpassade rapporteringskategorier/rubriker, språkval (svenska/engelska) och externa länkar för snabb åtkomst till andra system.

Snabb Support Personlig support med möjlighet för supportteamet att snabbt se samma vy som användaren. Hjälptexter och feedbackfunktioner förbättrar användarupplevelsen, tillsammans med systemövervakning för hög driftsäkerhet.

Fördelar med Nextus Tidapp

  • Effektiv fakturering, smidig löneintegration och säkerställd tidrapportering.

  • Eliminering av pappersarbete, smidig schemaplanering, och snabb attestering. Slipp dubbelarbete.

  • Minskad administration, snabbare fakturering och effektiv avrapportering.

  • Debiteringsuppföljning som ökar engagemang och resultat.

Nextus tidapp är byggd med Microsoft Blazor och integreras via vår egenutvecklade integrationsmotor, som möjliggör installation utan ingrepp i affärssystemet. Gör din tidrapportering enkel och effektiv med en mobil arbetsorder-lösning som optimerar affärsprocesserna i Pyramid ERP.

Vill du veta mer? Nextus hjälper dig gärna att effektivisera din tidrapportering och arbetsorderhantering. Vi erbjuder personliga möten där vi visar hur vår tidapp kan anpassas för just ditt företag. Vi finns i Örebro-regionen men arbetar med kunder över hela Sverige. Kontakta oss för att boka ett möte och upptäck hur vi kan göra skillnad för din verksamhet!

Lösningar

Vi kan system och integrationer. Allt för att din verksamhet ska kunna utvecklas i den takt du vill, åt rätt håll.

Undrar du över något?
Hör av dig!

Helén Rutqvist
VD
019-611 30 30
helen.rutqvist@nextus.se

Redo att låsa upp nästa steg i din verksamhet. Hör av dig så pratar vi verksamhetsutveckling!